tisdag 9 februari 2010

DISCOBALL JUST HANGING THERE


istället för att ta ett steg framåt och två steg bakåt.
börjar jag sakta men säkert ta ett steg i taget i rätt
riktning, framåt och inte hela tiden behöva titta bakåt.

att säga upp sig från mcdonald's har gett mig mer tid,
"inget mer, jag kan endast planera två veckor framåt"
jag kan jobba hela sommaren på golden waffel om jag
så vill. jag ska även få börja jobba hos mamma när
de behövs och i sommar, jag är inte orolig över huvudtaget.
allt löser sig om man bara vill..


och om man bara hoppas, önskar och tror tillräckligt mycket,
kommer allt gå i uppfyllelse mer eller mindre precis som du vill,
och därmed stöta på motgångar för att få sina medgångar.

jag tror starkt på att jag ska starta eget företag, butik.
jag ska få världens finaste villa, pool, precis som jag vill ha de,
jag ska få dela vareviga dag med min älskling och ge neo de bästa.
bilda familj och få världens finaste barn och njuta, le, vara glad.
precis som jag vill ha de.


Inga kommentarer: