söndag 21 februari 2010

SÄGER DU CHOKLADBOLL SÅ SÄGER JAG NEGERBOLL


frågan är om man ska gå ut på en riktig riktig låååångpromenad
så man känner sig någorlunda duktig, nyttig och får en nypa frisk luft.
haha, röra på det stackars små benen som förtillfället parkerat sig i soffan.

och sen kanske denna underbart snälla tjej till flickvän ska ställa sig på sin
plats i köket och röra ihop en negerbollssmet och rulla de små bollarna till
en sötnos som kommer hem ikväll. det är ett jävligt tjat om dessa negerbollar.

är det inte älsklingen så är de hägg eller någon annan bonne, "men va fan gör själva"
"NEEEJ, de blir inte lika goda som dina" hallå, vi utgår från samma recept hur svårt
ska det vara, men jag vet, jag vet hur det fungerar, laaaaazyboooys. eller så är det
som så att jag faktiskt är BÄST :) jo man tackar, i know.

fast iofs har man inte lyckats rätt så bra om ens man inte tycker om kakor och sånt
men tycker både om mina negerbollar och kladdkaka? jo jag måste vara unik, grymt bra!

Inga kommentarer: