torsdag 25 februari 2010

JAG VILL HÖRA PÅ DIN RÖST, VI KAN SES OM DU HAR LUST


igår blev det att ta sig in till rece vid 12 tiden och sen gå bort
mot vår leverantör, haha. sen blev det att frysa fötterna av sig
och åka hem till ida. tröja efter tröja HAND trycktes.

sen skulle jag och ida ta bussen hem, missade den på en
sekund, irriterande så in i helvetes jääkla snopp busss.
så istället för att vänta 20 min på nästa buss, traskade
jag hem från johannelund till tannefors, duktig flicka.

straxt efter jag kom hem så plingade sofia på dörren,
blev att prata av sig som vanligt, älskade älskade vän.
kolla på urgamla kort och skratta av sig, haha.

sen tjatade jag och hägg på att vi ville ha tacopaj till
mat och så blev fallet, min älskling är bästbästbäst :)
sen väntade godis och tv. i loveloveloveloveloveyoou!

Inga kommentarer: