måndag 15 februari 2010

SAY YOU, SAY ME


iv valet, fyra prov av sju prov gjorda, great!
sen känns inte måndagarna och fredagarna så långa längre.


jag och ida tog våra raster och knåpade ihop lite till företaget,
har lite press på sig, då det är mässa på skolan, på torsdag,
och vi har inte ens några t-shirtar längre, stressade?
& massa viktiga gubbar, östnytt, corren, tv hejochå kommer.


och denna vecka innefattar ensamma kvällar, då min plutt
jobbar till 23, så det är jag och neo, dessvärre är det underbart
att slippa sova ensam om nätterna, men de kommer istället hem
en iskall över pigg älskling runt halv 12, väcker en och tror att
man ska vara söt, snäll och glad, hah.


& jag hatar att laga mat när jag är själv, så det fick bli scones,
ja, det är nog fan nästan bättre än mat, höööh.

Inga kommentarer: