måndag 8 februari 2010

FIREFLIES


Fredags blev det dricka lite och sen bowla med doris,
oscar, hägg och sötnosen, & JAG VANN! jag är bäääst.
sen blev de pitchers och hägg skulle dansa till sig en tjej, hah.

taxi hem, och jag ångrar att jag bad dig gå ut med neo hjärtat.
ramlar i trappan slår i bakhuvudet och ryggen, sen var den
natten mer eller mindre förstörd, allt gick i slowmotion och
jag visste inte vad jag skulle göra, livrädd, skräckslagen.

Lördags blev det slapp dag rakt igenom, promenad och
sen mysa framför wallander-dödsängeln och sherlock holmes?!

Söndags blev det att följa med oscar, albert och doris till
polis, garage tjollahoppsan?! för att sötnosen skulle byta
dimljus? var väll inte riktigt min och doris grej så blev
en promenad med neo istället. sen blev de stångebro
och på kvällen mumsa i sig räkor och vitlöksbröd.

och nu har den här förbannade natt veckan börjat,
då jag måste sova ensam, de där med ensam i mörkret
är inte riktigt min grej.

Inga kommentarer: