onsdag 10 mars 2010

DU GÖR MIG TILL EN IDIOT


blev en prat stund med min kära bror som inte alltid
är på samma planet som jag, men man lär sig det hör
väll till? men som sagt jag är ju storasyster och kan
och vet alltid bäst, det är ju precis så det ska vara :)

sen kom mammsen hit med mc'donalds. min mage
blev nedrans glad då den knappt lyckats få i sig något
i matintag idag, det där med illamående, spykänsla,
seg i hela kroppen och en fin huvudvärk har fortfarande
inte blivit något utav min grej.

& nej från alla håll och kanter jag är inte gravid, hade mens
för en vecka sedan (då säger min kära vän sofia och mamma)
mens kan man ha även om man är gravid. jo tack jag vet, men
jag är inte gravid, inte på långa vägar, så nu slutar vi grubbla,
haha. men ska fortsätta tycka synd om mig själv och vill ha
någon som pysslar om mig :)

Inga kommentarer: