tisdag 9 mars 2010

YOU SEE WHAT I SEE?


praktiken gick bra, hade ett snack med vår handledare innan
vi började, så redde ut endel saker och fick scheman så känns
mycket mycket bättre nu, så man står väll kanske ut ett tag då.

och när jag och ida hade rast var jag så snäääll att jag gick och
köpte ett par byxor till min älskling som han ville ha, guuuu vad
snäll jag är.


nu sitter jag här helt död i soffan, gjorde stuvade macaroner och
köttbullar till mig själv, sjukt tråkigt att laga mat själv men som
sagt jag är såååå duktig flicka.

så nu inväntas tv kväll med halv åtta hos mig, desperata hemmafruar
och cougar town, fettfettfettfett med värt. nästan så att jag klarar mig
helt själv, utan min älskling (taskigt jag vet) men då kan jag sitta inne
i tv:n utan att bli avbryten, haha.

Inga kommentarer: