söndag 21 mars 2010

VARDAGSRUMS INSPIRATION


min fot har somnat, har dissat alla program på tvn
och har istället lagt min tid på att försökt söka igenom
hela internet på inspiration till vardagsrum..

vilket rent ut sagt gått åt helvete, då varenda jäkel som
har lagt upp bilder på sitt vardagsrum har den tråkiga
jääääkla färgen vitt precis klippt överallt, huur tråkigt?


not my style. då min sötnos och jag funderar på att måla
om fondväggen i vardagsrummet till någon varm, fin färg.
ALLTSÅ DEFINITIVT INTE VITT.. vill ju hitta inspiration,
har bilder i huvudet (som alltid) men vill se om någon har
något liknande, hm .. någon ide?

/bilder lånade från google.se

2 kommentarer:

Idamariacarlsson sa...

Vitt är de som är inne vet du;). Och de är snyggast!

Louise Helander sa...

haha, maybe baby, men jag vill icke ha det :P (& måste finnas fler som jag, haha)