lördag 13 mars 2010

I KNOW I'M GONNA FALL DOWN


tog ett par timmar tills jag fick liv i min karl idag,
eftersom det inte känns som det finns ett skit att
göra så blev det att fara ner till staden och traska
omkring. uttråkade åkte vi till mantorp för att kolla
in mantorp fashion outlet? pööh det var det tråkigaste.

ett stopp på frasses hamburgare, som smakade skit,
7 äckliga dippar senare hamnade vi hemma framför
hajar som hajar och somnade, vaknade vid 21,
vafan gjorde jag av lördagen? min sötnos ligger kvar
jag har tittat på solsidan och vampire diares.

mitt humör är på doppen, hunden är störd gör allt
som man inte ska och lite till, lust att bara kasta sönder
något, eller varför inte sparka, slå och bara gräva ner
huvudet i snön? sova bort humöret? hm.. kill myself.

Inga kommentarer: