fredag 19 mars 2010

FLY FLY FLY FLY FLY ON THE WINGS


praktiken igår gick galant, strosade sen runt på staden med Ida
varsin yoggy yalla och choklad i största hugg, balträning en timme
och nu behöver jag inte bli förbannad för att jag inte kan, för jag klarat!

sen blev det två och en halv timmes fika på espresso house med
min soulmate sofia, uppdaterade över öronen. & jag bara älskar
stunderna tillsammans med dig. där kan man kalla vänskap,
kärlek, tillit och veta vart man har varandra, underbart :)

kvällen slutade med ett sms ifrån doris som avslutades i ett
långt samtal med en massa prat och skratt, hahah, egentligen
sjukt tråkigt att det blivit som det blivit men jag bara ler när jag
pratar med dig och får magen att bubbla utav skratt, du är bra du!

(ojojoj vilket inlägg med fina komplimanger, även lilla jag kan
vara snäll ibland, kanske för att det är fredag morgon, hahaha )

Inga kommentarer: