lördag 13 mars 2010

SHE'S A GOOD GIRL


gårdagen ska väll inte ens prata om, superduper trött.
fixar montern och den blir najs, stil ren (bilder kommer sen)

men att vara där från 08.00-18.00 tar på krafterna däremot
när man ena stunden knappt orkar stå upp för man spyr vilken
sekund som helst, ena stunden svettas som en gris, andra stunden
frusen som en stucken gris, nästa sekund alldeles svimfärdig.

världens tråkigaste folk och dåligt läge, ja vad säger man,
den där mässan gav oss inte ett skit, what do to..

efter att inte ätit på cirkus 10-11 timmar kommer jag hem
och vill bara slå mig ner i soffan och tjuta, om jag inte ätit
på ca 5 timmar blir jag galen, extremt tjurig, trött, ilsken
och ett jävla humör, tänk 10-11 timmar? goosh..

fick ialf skjuts utav häggen till max och där blev det allt
från en meny till chockladmousse, milkshake och de ena
med de tredje, grabbarna drack öl jag hamnade i sängen
och sov timme efter timme. fyfan för illamående..

Inga kommentarer: