torsdag 17 mars 2011

inte min dag idag ..


cyklade till jobbet idag, men innan jag kom så långt så började det inte
som jag hade tänkt mig, ingen mjölk, louise vill ha coco pops. albert är
snäll och åker och köper mjölk så hans flickvän blir glad.. börjar klä på mig
dåligt med luft i däckena, hittar inte sadel muff, ett helvete att få upp cykeln
från källaren. börjar cykla och inte fan va det bra med luft då heller!

kommer till jobbet och har råkat ta en påse med en gammal matlåda i?
så visst står min rätta påse med min saker i kvar hemma, JIPPI! hade lust
att sätta mig och tjuta när jag kom fram till jobbet, öronen frös ihjäl, kallt
som fan och ett jävla helvete att cykla utan luft i däckena..

men vet ni, min karl räddade mig igen, han kom så snällt med min mat
+ lite extra saker, fint! cyklar hem med nypumpade fungerade däck flög
fram som på moln hahaa, och sen är jag och neo duktiga och går hem till
mamma där det bjuds på mat och mys!

Inga kommentarer: