måndag 28 mars 2011

Louise Helander


Sådär efter 19,5 år med Amanda Louise Gäfvert, byter jag nu.
eller jag har redan bytt, Amanda Louise Helander.

ett brev från skatteverket och nu gäller det, Albert och jag sitter
typ och skrattar lite åt det, sjukt ovant, men det kommer, så nu
får fan han byta till Helander om han ska gifta sig med mig för
jag tänker inte byta någon mer gång. hahah

Så nu ska jag bara byta alla bankkort, körkort, pass och allt som hör till.
dyrt? aja kosta vad det kosta vill, en engångssumma. och jag tjuter då inte
då jag ser ut som ett miffo på körkortet och det hade jag endå tänkt göra om
när mitt id kort går ut, haha.

varför jag gör det här, eller gjorde. ingen kan stava gäfvert, ingen kan uttala.
mamma har tänkt att byta länge och jag slog saken i egna händer, säger man så? hah
bytt är bytt och kommer aldrig tillbaka, det är bara ett jäkla efternamn.
morfar blir glad? hah

Inga kommentarer: