söndag 6 mars 2011

jävla mycket kärlek det har blivit här på sistonde, men jag är kär!


den kärleken jag har för dig hjärtat är obeskrivlig.
i fredags kände jag mig som en prinsessa.
min man lagade en trerättersmiddag och jag var portad från köket.
så gott, så mysigt! du är så jävla bra precis som du är, minminmin!

i lördags åkte jag, albert, åsa och martin (alberts bror&fru) till stockholm.
alberts farfar maj (fru) fyllde år så vi åkte dit och firade henne med en herrans
massa annat folk, som vanligt kände jag ingen, men jag var nog inte ensam om det, hah.
massa god mat och tårta i mängder, & jag skötte mig bra så får följa med nästa gång, hahaha.

& idag åkte vi till norrköping och shoppade lite nytt och bara hade det mysigt.
en toppen helg med andra ord, & din närhet får mig att sprudla av känslor.
åkte även med min mamma till grebo och hälsade på min lillebror.

Inga kommentarer: