torsdag 17 mars 2011

yesterday ..


igår flög jag i väg på ärenden med min karl hit och dit..
sen mötte jag kimpan på hennes jobb där det blev en cheese
och sitta ute och frysa ihjäl haha, åkte sedan och tvättade bilen
för första gången grym var jag.

åkte sedan hem till kimpans mamma och pappa och proppade i oss glass,
sen fick vi leka lite med frida (lillasystern) tills hennes "anton" kom då fick
vi stå utanför om vi skulle vara kvar, hahah, pinsamt va.

sen åkte vi och hämtade upp marie och for till stångebro för att de skulle ha
chereträning? (vetitusan hur det stavas) & var jag grym som dj eller? hahah
högtalarna sprängdes? döende av hunger hamnade vi på max utan att bli mätta? haha
så vi åkte hem hit och käkade brownie och kaffe tills vi höll på att somna.

glömde väll att tillägga att där imellan har vi kissat med öppna dörrar, hon
är så woolig den där tösen, haha. nä nu är jag nog för trött för min eget bästa.
sova ensam igen och igen och igen och igen, tråkigt.

Inga kommentarer: