tisdag 12 juli 2011

12 juli



/slänger in en höstig bild på tal om sommaren


idag åkte jag och ida till sandviken och la oss på varsin filt och solade mellan molnen, något jag nu sitter och förbannar mig på, (hade ingen solkräm hemma) är helt knall röd på rygg, baklår, knäveck asså det gör så jävla oooont, när vi låg där i ett x antal timmar känns det som inte solen tog något, men fy i fan säger jag bara. när jag ska kissa får jag typ halv stå, och sitta på en stol eller ha kläder på sig ajajajaja.


efter mamma slutat jobbet åkte vi ut till åtvid, yvonne fyller 50 år idag och i hemlighet har Lina och alla ordnat med en överrasknings fest till henne, massa gammalt fint folk möttes upp och sen storma vi in på baksidan och sjöng och om hon blev chockad? var så kul att se. åt tårta och garva så jag tjöt åt en liten kille filip? på 8 år typ, vi drack champagne och han tog om flera gånger, men hans några år äldre bror tyckte det var skit äckligt, så lilla "filip" (minns inte namnet) vräker ur sig "KLUNKA, då känner du inget" hahaha. så satt han och finsmaka och lukta i glaset hela tiden, hahah så söööt.

Inga kommentarer: