måndag 4 juli 2011

lördagen





i lördags jobbade jag min sista dag 10-14, sista dag? ja innan semestern, så nu jävlar har jag semester, fyra hela veckor, sköööni. åkte hem och la mig och kollade på en film med neo och lyssnade när det åska och regna något förbannat. när albert kom hem gjorde vi tacos och såg på filmen flipped, ja bara namnet får väll tala för sig själv? hööh. 


sen fick jag sms ifrån ida som tjata att man skulle ut, men hon fick till svars att jag låg hemma i mjukiskläder, utsmetat smink och tittade på film, sen plingar det till från malin, efter lite velande hoppade jag i ett par jeans sminkade mig på 5 och satt i bilen på väg till staden, oops. hamnade på storan med ida, malin, hampus, oscar, rasmus, emil, robin, cappe? osv osv osv.. skulle kunna sätta mig på en parbänk en hel kväll och bara kolla på folk som går förbi, haha helt sinnes. 

Inga kommentarer: