måndag 4 juli 2011

söndag 3 juli








i söndags kände jag inte för att endast ligga hemma och dö, såg hotell gyllene knorren filmen, sen tog rastlösheten över, så fick med oss ida och oscar på att spela minigolf eller äventyrsgolf eller va tusan det heter i berg. jag ledde från början alltså jag var grym i mot vad jag brukar vara, sen kom albert i kapp och oscar och jag låg lika sen hände något med banan eller så trampade någon sönder min klubba eller visst det var tre översmarta, idiotiska, daggmask killar bakom som pratade om helt mongo saker och trodde de kunde allt och räkna ut varenda ekvation, ja det var dem som förstörde, de fick mig att vika mig av garv mitt i matchen, illa men jag kom ialf 2a!! albert den jäveln tog mig.. men de var kul :) och jag har nog hittat min glass som jag ska bli beroende utav, ida och oskar köpte hallon saltlakrits glass?! stört goood.



Inga kommentarer: