söndag 10 juli 2011

just my luck

I fredags kom ida och otto hit på besök, efter att otto och neo lekte av sig på baksidan fick neo ett sådant där kramp grej igen, som för ca två månader sen, känner sig så otillräcklig, men kan tydligen bli så som för oss människor, men händer det igen ska jag vara snabb fram med videokameran, inte det första man tänker på direkt, lilla trollet.. gick sen en lång promenad till johannelund och avslutade kvällen med att albert och jag tjockade oss med pizza.


i lördags åkte jag och albert ut till tornby och körde på en shoppingdag, fick med mig lite nytt smink hem, underkläder och lite annat skit. medans karln shoppade skor, short och dittan och dattan.. åkte sen hem och myste framför en film, sen tog jag cykeln till hjulsbro, till emmie med lite folk (ja gamlingarna) haha, fast fan jag brukar alltid vara yngst, moha. grillade (fast jag blev mobbad och käkade räkor, yummie) spelade spel, jag ägde ju stort på det ena spelet, sen hade vi skratt attacker med rita&gissa och alias, haha. och så klart massa mys med vovvisarna, vid halv 3 kom min snutt och mötte upp mig med neo busen.

Inga kommentarer: