fredag 8 juli 2011

kryssning

























vart fan hamnade vi, feta tjejer, mongosar som kan dansa utan rullstol? (ni skulle sett såg helt mongo ut), 17 åringar med falsk legg, gubbar och tanter, barn familjer och nyss fyllda 18 åringar och FINNAR blandat med BLATTAR. poooh..  men vi skrattar åt allt nu efteråt så nog måste det varit lyckat?


levde på 3 räkmackor var, frukost, lunch, middag (missade buffé och grill då vi vad lite väl sena med allt, hahaha) hängde med 4 finnar på europa resa som var för fattiga för hytt och hade endast till träde på DÄCK? haha, svenska lektion och sen drog vi, finnar byttes mot 4 stockholms bruttor, så kimpan blev glad att ha någon att sjunga karaoke med, hööh. "tommy tycker om mig" smörigt? & den sista mannen som var full som en kastrull, inspekterade mina jeans och drömde om kimpans kjol från gårkvällen som inte ens existerade, (jag slutar där annars kommer ni tro vi var fulla med allt han sade). & sen så klart mooomin pappan och lilla my. naaaw


& fan vad jag inte ska åka buss på länge, 3 och en halv jävla timme + att vi var nära på att inte komma med hem, eftersom vi råkat glömma bort det eller så var det deras papper det var fel på? men efter lite om och men satt vi ialf på bussen. & fyfan för fjortistjejer, TUUUSSSS och armarna fulla med skärsår och sitter och skriker om det högt, hell yeah! gissa gissa när vi kommer fram, nä det sa ja amen åååh öööh bääääh.

1 kommentar:

Malin Krantz sa...

det var full rulle märkte jag (: