torsdag 14 juli 2011

14 juli






Igår strosade jag runt tillsammans med Ida Carlsson på staden, köpte present till malin som fyller 20 år snart! sen satte vi oss och fikade och mötte Ida och Jennifer, sen behövde fröken Ida Carlsson ventilera sig lite, tror hon skulle spricka av ilska, haha. (så vi busade lite). till slut efter att ha shoppat lite rea fynd, traskade vi till johannelund och sen tog jag bussen hem.


nu sitter jag här ny duschad, gör skit ont att duscha och att somna igår var typ helt totalt omöjligt, det sved och klia som fan på ryggen och låren, jävla bränna eller kräfta. ajajajaj. väntar på att mamma ska komma med bilen, ska skjutsa henne till jobbet och sen åker jag ut till sommen, eller ja till morfar och inger, och så kommer även min ena kusin och morbror dit, så hoppas på att solen kommer fram så man kan ut och åka båt och bada eller så får man väll hoppa i badtunnan.

Inga kommentarer: