söndag 12 februari 2012

12 februari


Igår kväll åkte jag, Albert och Neo hem till Ida, Johan och Hugo, bjöds på god mat och sen glömde vi att ta med spel smarta som vi är så grabbarna stack ner till hemköp och köpte en kortlek och sen spelade vi plump, det går ju ut på att få flest plump så jag vann båda gångerna (svårt att erkänna men faaaan va dålig förlorare jag är, haha) och våra bög hundar, lekte slut på varandra som i vanlig ordning. 




Idag var Albert iväg och körde cross så jag åkte hem till lillebror, bjöd på donken till lunch och sen chillade vi galet i hans nya lägenhet framför kopps, somnade till en stund där bland allt godis och chips ätande, haha. 


åkte sedan hem och lagade köttfärsfylld långfranska med albert och sen for han iväg för nattskift så jag och neo spenderar kvällen ensamna framför ponnyakuten och allt annat på tv som får tiden att gå denna kväll. 

Inga kommentarer: