fredag 3 februari 2012

4 februari

Igår blev det jobb hela dagen, mådde lite smått illa när jag ansträngde mig för mycket på grund utav medicinen, eller kanske kroppen som inte är van att gå från soffläge i 2 dagar till att bära och kånka. 




Tomas skjutsade sen hem mig, där min karl fixat kallrökt fläskfilé, skivad potatis i ugn, tsatziki och sallad, yummie. Åkte sedan hem till Sebbe, Nettan och lille Filip. Spelade wii och rapidough, haha jisses va roligt. Tänk rita&gissa fast i "modelllera/trolldeg" man är ju ingen vidare värst konstnär. 


och lille Filip satt i alberts knä och lyssnade på musik och åt ostbågar och helt plötsligt bara somnade, två minuter efter man fråga är du trött, "nä, bara lite". Han är så söt de lilla vilddjuret och jätte besviken och ledsen för att neo inte följde med. "för lovis, neo är ju kär i mig" haha.

Inga kommentarer: