söndag 19 februari 2012

19 februari


I onsdags var vi ju som sagt i Sommen hos morfar och Inger och åkte skridskor med Albert, Johan och Björne. Hade ju kommit sjukt mycket snö under natten men som tur var tog morfar snöslungan och gjorde upp en plan åt oss. Körde lite match jag och Björne emot Johan och Albert förutom att jag fick klubban på hakan/tanden så stod jag nog mest och skrek på björne hur han skulle göra mål, haha. men fan va bra jag är! ska bara jobba lite på "hållningen" haha

I helgen har jag och Albert hjälpt mamma och Anders att flytta, så nu bor dem i hus igen tillsammans. och det känns faktiskt jäkligt bra. Jag tog ett stort steg i december förra året att förlåta och kunna gå vidare, lägga allt som gjort mig så ont bakom mig. DET KÄNNS FÖR JÄVLA BRA, och inte bara för mig själv utan att det fick även min mamma att må så mycket bättre, det gör även "livet" enklare för alla andra. 

Inga kommentarer: