torsdag 2 februari 2012

2 februari


I tisdags åkte jag hem till Kimen efter jobbet, hon bjöd på bacon inlindad fläskfilé med ris och currysås, hon kan bara hon vill, haha. Hamnade sedan framför top model sverige, och ja vad ska man säga, haha?



I onsdags var ju min lediga dag, och ja vad ska man säga, avskyr detta mongo öga, såg knappt något på ögat och mår illa utav medicinen + att min halsmandel skulle ja vilja hyvla bort. Skulle åkt till malin i åtvidaberg, men fick istället ligga halv död i soffan hela dagen, började se paradise hotel danmark, har ju typ 70 avsnitt att glo igenom, så jag var sysselsatt? 


Idag skulle jag  ha jobbat  men fick knappt upp ögat idag när jag vaknade så jag stannade hemma. Har suttit med is i flera timmar och kan äntligen ha ögat någorlunda öppet utan att behöva anstränga mig. hoppas på förbättring imorgon. fyfan så ful jag känner mig, att ett jävla öga kan ställa till det så jävla dant för mig. usch. 

Inga kommentarer: