måndag 27 februari 2012

Stockholm



Spenderade helgen i Stockholm tillsammans med min fina. Åkte ifrån Linköpings solsken till ett blåsigt Stockholm. Tillbringade dagen med shopping. Och avslutade kvällen på lilla Essingen hos Åsa och Matilda och lilla Benjamin med god mat och melodifestivalen. Traskade sen vidare till vårt hotell film, godis och mys. Bäst av allt hotell frukosten, åt så mycket att jag mådde illa och magen stod rakt ut!

På söndagen gick vi något varv på heron city och åkte sedan hem till Alberts farfar och Maj och hälsade på. Bjöds på fika, mat och massa skratt. 

På vägen hem sedan körde vi repeat på våran nyfunna låt anton utan affe, HAHA. "Jag gillar inte dig, kan inte du lägga av, jag vill spy i ditt face och pissa på din grav, jag vill inte se något mera utav dig, du är ful luktar konstigt, håll dig borta ifrån mig."

Inga kommentarer: