tisdag 22 februari 2011

22 februari


Igår på jobbet laddade jag upp tillsammans med tomas inför countrykryssning som är om två helger,
haha. vad jag hade med saken att göra har jag ingen aning om men vi flamsade runt i
mellan kunderna och fick väll av mig lite överskottsenergi haha.

- min blinkers på bilfan har lagt av, hoppas innerligt att det bara är en säkring annars går jag pankrutt.
(ska punga upp 30.000 till möbler och annat, hej va billigt det är att flytta, haha)

hade en mys kväll för mig själv igår (har inte så mycket annat val då min karl jobbar till 23.00)
men har ju trollet som sällskap. & idag vaknar man upp av att han springer runt och spyr under sängen,
på mattan och golvet. stackaren låter så jävla vidrigt hela magen bubblar.
vet i tusan va han fått i sig men nu har han spring i benen som vanligt?

Inga kommentarer: