tisdag 22 februari 2011

come on come on.


seg dag idag men vi tog ju oss igenom även denna, känns som det blir morgon
och kväll hela tiden? haha. efter jobbet var mamma tvungen att ta ut pengar
genom mitt kort då hennes försvann när hon skulle ta ut pengar här om dagen
det lixåm bara sögs in, haha. så nu är jag någon slags mellan bank? & så ringer
det en karl om att han ska ha pengar så louise får åka ut till malmslätt och lämna
det, jag och neo tog oss en bil tur, alltid lika uppskattat :)

plus att jag var nära på att krocka två gånger då min blinkers inte funkar, helt
jävla livsfarligt! & jag vet inte om jag ska älska eller hata min bil. ena stunden
har jag lust att åka och skrota den och i nästa sekund när jag kör in på parkeringen
så börjar blinkersen att funka? magical fingers eller bara glapp någonstans?

Inga kommentarer: