söndag 20 februari 2011

städ dag.


min karl jobbar 12-19, så jag har sysselsatt mig med att kolla fjärde avsnittet av svensk maffia, damsugit, diskat och rensat skafferiet. fräscht att man har en massa saker som gått ut 2009 och 2010? haha usch, men det åkte raka vägen ner i soppen och nu ser det tomt ut som satan.

när jag endå var på gång rensade jag garderoben, jag fegar alltid, tar lite i taget och tänker hela tiden men tänk om jag blir sugen på den där tröjan om någon vecka, hur troligt? när jag inte använt den på ett halvår? så kimpan nu får du 2 påsar till med kläder.

nu ska jag straxt gå ut med neo sen kommer mamma och hämtar mig så ska vi åka till klockrike och hälsa på lillebrodern och sysslingarna & smaska på semlor. det får bli min lunch råkade visst glömma bort att äta idag, haha.

Inga kommentarer: