onsdag 23 februari 2011

23 februari


Igår åkte jag och albert till tornby och shoppade på oss lite saker som står på listan. fick med oss en tv-bänk hem (slutade med att jag fick sitta intryckt i baksätet för att det skulle få plats, haha), kökslampa, jävla massa tråkiga verktyg och första gången i mitt liv jag köpte mig en hammare, haha.

sen hämtade jag upp kimpan och vi åkte till förorten (skäggetorp), men det hade ingenting att erbjuda haha. så vi tog ett varv på ikea och pensionärs shoppade. fick med oss hem en jäkla massa lakan och sängkläder (bajs billigt!)

& när jag ska skjutsa henne till jobbet åker en gubbjävel ut från parkeringen av sidan av vägen och prejjar ut mig, han tittar inte ens på vägen att jag kommer, han har fan i mig inte företräde, där fick han mitt hjärta att slå frivolter. idioter det finns!

Inga kommentarer: