onsdag 19 oktober 2011

19 oktober



Igår var jag så jäkla irriterad, cyklade hem i spöregn, såg inte ett skit höll på att blåsa bort och kläderna satt som slimmat, fick knappt av mig dem när jag kom hem, skorna är väll inte torra förens om 1 år, eh fyfan! 


tinade samtidigt som jag lagade mat, fick bli potatis, köttbullar, kokta morötter, gräddsås och lingon. två killar uppskattade det ialf. och fettot albert kom hem med en chips påse, "du måste också äta annars får jag dåligt samvete" är han mupp eller? killen göder mig..


Idag då, släpade med mig mamma till tandläkaren 07.40 höll på att avlida, skulle laga ett hål och jag gjorde det utan bedövning, kändes inte ett skit? jag är inte en sådan som är rädd för att laga ett hål jag är rädd för att bedövningen ska göra ont och att jag ska må illa efteråt, alltså körde jag utan och påriktigt kändes inte ett skit, de enda som är obehagligt när det sprutar vatten i käften och man inte kan andas ordentligt. 1100 kr fattigare, täcknade ett abonemang så det kommer kosta mig ca 60-80 kr i månaden och jag kan gå till tandläkaren hur ofta jag vill rätt smart då en undersökning går på 700:- och har du hål får du som jag betala 1000:- utöver alltså med abonemang 1000:- ingår allt! toppeeen, nu satsar jag ju inte på att få några hål men ifall att, inga stora pengar.

Inga kommentarer: