fredag 21 oktober 2011

21 oktober



Igår tog jag mig i kragen och ringde vårdcentralen så jag kan göra en undersökning och få reda på vad det är som spökar i min kropp. Albert och mamma har tjatat på mig i månader och kolla upp. men jag tänker hela tiden "det går över". men nu står jag knappt ut med mig själv längre. Har noll aptit (jag har alltid ätit lite men 2-3 tuggor funkar inte) har ingen ork, mitt humör växlar från att vara glad och skratta till att sitta och tjuta för att albert säger att ett par jeans är för små, fast dem inte är det? yr och lätt illamående (vilket kan ha med att göra att jag inte äter.. ) när jag läser om det kan det vara gluten eller laktos men kan lika väl var ett virus och jag hoppas på ett virus! ju mer man läser, ju sjukare blir man, hah. sen ser man för mycket på film, så jag har nog MEST TROLIGT cancer i magen, eller hur? eh fyfan, kimpan som skrämmer upp mig.


nä nu är det jobb blir bara mamma och jag då tomas är sjuk sen är det helg, gud så skönt. & på lördag blir det laserdome sjuukt kul!

Inga kommentarer: