fredag 21 oktober 2011

Fredag



Gick och frös som en idiot på jobbet hela dagen, ingen hade sina extra tröjor på jobbet och gå runt med jacka ser ju inte direkt ut som att man jobbar där så virade om mig mammas halsduk, vantar och gick runt och lekte gymnastik. 

Albert hade planer för kvällen, Louise hade planer för kvällen, slutade med att vi åt hemma gjorda hamburgare och satt i samma soffa och tittade på idol. alltså skippade tydligen båda kvällens planer. 

Nu sitter jag och väntar på att baguetterna i ugnen ska bli klara så jag kan hoppa upp i sängen bredvid min karl och mysa med frukost på sängen, varje helg samma visa. Ibland kan det va mysigt att bli ompysslad själv men då slutar det med att jag antingen får för mycket eller för lite oboy i glaset och för mycket eller för lite smör på mackan, haha! men när någon annan blir glad, blir man själv glad, eller hur?

Inga kommentarer: