torsdag 20 oktober 2011

det finns alltid dem som har det värre ..

Hamnade framför en andra chans och det får en verkligen att tänka, det personerna man får följa tar verkligen vara på livet. Och en kille pontus 24 år gammal blev påkörd utav en bil och han kan endast prata får hjälp med att andas, han är glad, så jävla positiv. tyvärr finns han inte längre men som hans farmor sa jag förstår inte hur folk kan klaga över lite huvudvärk eller små saker, man skulle kunna ha det så mycket värre.. nästa gång jag har migrän, nästa gång jag är för trött, nästa gång jag har lite ont i munnen, ont i benet så finns det dem som har det jämt jämt jämt, kan du inte jobba för du har migrän? lite ont i ryggen? jag tänker inte ens fortsätta, jag blir så jävla arg på mig själv hur orkar man klaga? .. klart som fan man får ha ont, hata den där jävla migränen men jag ska inte klaga! 



Inga kommentarer: