söndag 30 oktober 2011

Helgen






I fredags efter jobbet kom min karl och hämtade mig, åkte och bunkrade upp godis till kvällen, åkte hem gjorde kyckling fajitas typ. Sen skjutsade jag in albert till staden och jag och neo åkte hem och myste ner oss i soffan framför idol. 


Igår blev det jobb 10-15 och sen hem till Li där det vankades sex party med en massa damer. Sen sipprade herrarna in och kvällen bjöd på en bra kväll! Jag dricker ju typ aldrig längre för jag är så jävla rädd för att må dåligt, och allra helst inte nu när jag har konstant magont. Men tro inget annat, jag har så jävla kul endå, så kul så att endel inte tror på att jag inte dricker. DET BLIR VAD MAN GÖR DET TILL! och ni vet VACKER DAGEN EFTER, jag har ingen huvudvärk, jag mår inte dåligt, jag MINNS ALLT! och jag tog mig dit och hem med bil, bekvämt? wohooo.

Inga kommentarer: