lördag 15 oktober 2011

Pancakes



Igår satte jag och tomas upp mer än 1000 m2 heltäckningsmatta, fy i helvete vilka jävla åbäk, armar, rygg, knä och tå knä och tå fick sig en jäkla omgång.. efter en förjävla kall cykeltur hem från jobbet fortsatte vi kvällen med pannkakor, sylt och glass, för jävla gott! 



Slog oss sen ner i soffan (när jag skriver oss menar jag mig, trollet, pyttelite albert och mega mycket samsung galaxy s2) jo albert köpte en ny telefon igår, eller snarare en ny vän han satt mer och prata med den än lyssnade på vad jag sa, kul kille, hah. men jag och neo hade det ialf mysigt med varsin smoothie gjord på mango, glass, piggelin, mjölk och yoghurt. idol tittande som snarare är som småstjärnorna? och vet inte hur många gånger jag slängde filten över huvudet. 

Inga kommentarer: