onsdag 11 januari 2012

11 januari

ledig dag, gud så förbaskat jäkla skönt. frukost på sängen till min karl så han vaknar pigg och glad haha (men fick typ inte röra honom för han har kommit igång med träningen nu, träningsvärk as hell, kanske själv skulle börja ja med?) 


och EN SAK TILL, min karl ska sluta snusa "IGEN". förra gången var jag stolt som tuppen över att han slutade för min skull, gick runt i typ ett halvår och trodde att han hade slutat, sa till mamma och alla vänner hur duktig han var. sen försa sig kära lilla gulliga oscar palmgren sig. helt plötsligt hade alla vetat om att han inte slutat, till och med MINA VÄNNER! han gjorde det bara inte när jag var med. schysst schysst kille. men denna gången är det på riktigt,  (hoppas jag) han valde det själv denna gången ialf.


har ialf varit iväg med neo hos djurdoktorn och taigt spruta skulle skippa sprutan och köra näsdroppar istället för han spydde så mycket förra gången, men nej det ville sig inte, neo vägrade. men sprutan gick alldeles utmärkt att ta, duktiga lilla trollet! 


myste sen till det med pannkakslunch tillsammans med min karl innan han åkte till jobbet. och sen paradise hotel norge såklart, sitter ni med i träsket? jag är besatt, haha. 





Inga kommentarer: