måndag 23 januari 2012

GE BLOD


Började morgonen med att åka till saab, för att lämna blod med mamma, min tredje gång så fick mig äntligen en biobiljett jag sparat till, HAHA! jag är inte direkt jätte förtjust i blod och nålar men man gör det för något jävligt bra och dessutom får man ju biobiljetter om man vill. 

Allt gick suveränt som vanligt, käkar smörgås, juice och kakor för att invänta att mamma ska bli klar, känner ingenting men sen slår det till blir snurrig i skallen, sätter mig på en stol, sen blir det svart. Hade tydligen rest mig upp en man hann ta emot mig innan ja föll, slapp slå i huvudet tacktack! sen ligger jag ner vaknar upp med 4 huvuden som tar blodtryck, häller i mig vatten, masserar benen och det bara snurrar, hamnar på en brits och blir sen ompysslad utav en massa sköterskor. visste att det någon gång skulle ske då jag har rätt lågt blodtryck, men vad gör väll det om hundra år.

Inga kommentarer: