onsdag 18 januari 2012

19 Januari



Åkte ju till Tornby igår efter Alberts jobb skulle köpt en kandelaber men vi ville ha 120 cm, fanns bara 80, 100 eller 150 som vanligt när vi vill ha något. Så åkte runt i varenda butik för att hitta något att ha där vi haft granen. Slutade med att vi köpte en lyckokastanj, haha! 


Blev ett stopp på mcdonald´s också på hemvägen, men jag tog sallad och det räknas inte som flöt mat, så ingen big deal där. åkte sedan och hämtade mitt spel jag vann på tradera, true or false, så får se om det är något att ha, för i helgen nalkas det spelkväll, yeah! 




Något som är skitviktigt för mig, spelar inte lika stor roll för dig. Det handlar om att ge och ta, offra 5 minuter ifrån sig själv, för att få någon annan att le. Lika så, som att jag ska skita i det där 5 minuterna och låta dig bli glad. Går vi tillbaka så skäms jag, men det förflutna är ju som alltid helt oväsentligt..  

Inga kommentarer: