fredag 27 januari 2012

27 januari



Igår blev det jobb och jag älskar när våra kära säljare kommer till jobbet (har gjort en rankningslista om vilka leverantörer som är bäst, beroende på fika och hur väl man känner dem, hahaha). Det är ju tur att bara de två som ligger delad första plats vet om det.


Kvällen myste jag med mitt födelsedagsbarn, bakad potatis och varma frukter med choklad och glass. Sen for han iväg till jobbet och jag fick lov att fortsätta kvällen ensam. Han kommer hem på morgonen när jag sover, egentligen är han hur gullig som helst, kramar, pussar, håller om mig, viskar allt för fina ord i mitt öra, nu när jag vaknat är det allt för gulligt men just då förstör han min sömn och jag blir gaaalen, haha stackarn. 


Ikväll står det bakning på listan, för imorgon är det tårtkalas för Albert, jag är i himmelriket, tårta och allt för mycket kakor, bakelser! 

Inga kommentarer: