söndag 29 januari 2012

Tårtkalas

I fredags hade jag och Albert bakverkstad här hemma, efter att vi lämnat trollet hos sin hundvakt(er), bakade cupcakes och nutella whoopies. Tårtan och småkakor fick bageriet stå för, haha. Avslutade kvällen med "hemma gjorda hamburgare" med smak utav bacon, SKIT GOTT! framför filmen what's your number?




I lördags tog vi ett varv på tornby, om vi var ensamna? helvete lars-olof, tjöt typ över att jag inte fick någon parkering och albert stressade mig till hell, hah och mitt tålamod ska vi ju inte tala om. Hade sen tårtkalas här hemma för albert med mamma, anders, alberts mamma, pappa, bror och åsa, hans mormor och morfar. Hade ju köpt ett headset i för tidig present till honom men han fick även ett par salomon skor utav mamma och mig. 







Fortsatte sen kvällen med mat på mörners och Hamilton på bio, och sen hamnade vi i soffan och pratade pratade pratade, tills jag slocknade. ÄLSKAR DIG


Idag hämtade jag hem neo, trollet hade varit på rymmen så det hade fått lite motion ialf, haha. och albert jobbar idag, så jag har ensam tid med neo och myser med massa godis och tv, fin söndag.

Inga kommentarer: