söndag 8 januari 2012

something we do..



I torsdags åkte vi ut till ikea efter jobbet och när vi endå var där fick ikea stå för middagen. Är ute efter nytt porslin men det vi ville ha är jämt slut sen tycker jag nog inte det är så snyggt längre, haha. så uppdraget fortsätter.. 


I fredagskväll hade vi fredagsmys med oskar och ida, vi bjöd på kallrökt fläskfilé, egen gjord klyftpotatis, tsatziki, sallad och vitlöksbröd och sen dumlemousse m. bär till efterätt, supergott! sen spelade vi monopol för glatta livet. jag vet inte jag tror grabbarna fuskade.. haha dåliga förlorare vi är då.


Igår åkte albert och sebbe hem till johan för att lana, 3 gubbar som sitter svettiga framför varsin dator, yummie. men tror det fick lite saknad efter sina kvinnor igår på kvällen då man helt plötsligt skulle komma och hämta dem men det var väll bara ett ryck dem fick i mellan spelet laddade, för själv sov jag alldeles alldeles ensam i min säng, så karln valde spelet framför mig, HAHA! 


nej men neo och jag tittade ut på kvällen och såg att ullstämma täckts med ett vinterland denna lördag kväll, så neo och jag busade runt ute på ängen i en timme, kom hem helt dygnsura. sen myste vi med varma bär med smält choklad över och glass till paradise hotel. 

Inga kommentarer: