söndag 29 mars 2009

29 mars









igår blev de att leka m. moa&niclas
blev en fotorunda, då linköping inte bjur på så myckat annat kul.
så åkte först ut till slaka och snön, m. spring i snön.

hamnade sen i tinnerö, bland svanar och fåglar.
ett och annat trä hus och bänkar, skog och sten.

åkte sen hem och hämtade tulla, åkte ut till
niclas morfar för att byta till sommar däck.
jag och moa satt mest och fjanta oss
fikade och längtade efter burger king, hah.

åkte sen och åt på burger king, proppmätta.
blev även en vända på ikano och inhandla
lite smycken och skit.

åkte hem till niclas, tittade på robinson.
fick god mat, kött, sallad och pommes.
somnade rätt gött i soffan sen, mhm.

åkte hem och sov.

& mitt iallt det där tappade jag min mobil
precis under en 'stup rör?' vatten på ialf.
fuktskadad och fungerade inte på hela dagen.
men lyckades sen få liv i den mitt natten, puuh.

Inga kommentarer: