måndag 9 mars 2009

tappa bort verkligheten för ett tag

Blev skolan fram till sista lektionen, idrott. (jag orkade inte)
illamående, blek, huvudvärk och allt på samma gång, inte kul.
(plus att mycket hade med att jag var trött, orken slut)
man får ibland.

så blev att möta upp sofia på stan, satte oss och åt foccacia m. kyckling.
pratade om allt, och båda blev nog rätt så uppdaterade om läget.

& vet du det jag älskar mest med oss? det är att vi är vi.
och vi slipper träffas varje dag, varannan dag för att veta vart vi har varandra.
det kan gå flera dagar och vi vet fortfarande att vi finns där för varandra.
klart jag saknar henne när vi inte ses, men det känns så jäkla bra endå!

åkte sen hem strök 2 m tvätt, plockade iordning på skit & bakade negerbollar.
det var inte min ide, men jag gick igång, haha! blev även film, låt den rätte komma in.
filmen får tala för sig själv, tycker nog ingenting,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag älskar dig fisen!
Bättre än oss finns inte :)

Louise Helander sa...

absolut inte :) <3