onsdag 11 mars 2009

ooh

jag fick ett hot om att jag vara när på att få åka och jobba i natt?
hallå jag va nyduschad, avklädd och gosat ner mig i sängen.
jag ska inte få behöva gå upp klä på mig 10 kg kläder och frysa häcken av mig
jag har nu vaknat upp, pustat ut och ser att det är morgon, jag slapp!

sitter här i stället i mitt rum och suckar över att lampan i taket
inte fungerat på ett par dagar. vem orkar byta en lampa?

nä skjuter på det lite till, men dåligt nog funkar inte några ljus
att lysa upp mitt rum, jag skiter nog i att sminka mig.

skolan två lektioner då, Ida och jag får hoppas det är god mat,
det är typ det enda som tjatas om i skolan, maaaaaaaaaaaaat! haha
sen ska jag åka till johanna och rida ut med henne, mysmysmys!
(så länge det inte börjar snöa, det kan ligga snö, men inte snöa!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha Mat är de bästa som finns ibland ;)