torsdag 26 mars 2009

stan&ikano

Hade endast en lektion idag, eller en lektion på ca 20 min.
sen var jag och Ida klara med vårat "projekt" som såg ut som en
evighets maskin som aldrig tycktes bli klart, eller vi är rätt bra
på att skjuta på saker till sista stund, men se där, det funkar det med ;)

& sista lektionen, estet är vi klara med de som måste, så blev ledigt.
gick in till stan m. Ida mötte upp Niclas. drog en lunch på subway.

kikade runt överallt och ingenstans, hittade en as gosimysitröja,
t-shirt, smink och lite annat skit. gick sen tillbaka till skolan och fikade
lite, och satt inne i buren och umgicks lite med niclas mamma :) hah

tog sen bilen till ikano och vandrade runt, avslutades sen med ett
stopp på nya burger king, (FETTO!) & hämtade sen upp Tulla&Sofia

och åkte till hjärta till hjärta. va det värsta jag varit med om ,
utlänningar överallt, fififi. plus att jag fick måilla anfall.

10.30-18.00 (stan&tornby) grattis niclas, du klarade utan några
tjat om att åka hem, de kom från mig istället. haha

2 kommentarer:

Anonym sa...

är ni tillsammans länge sen man fick läsa något

Louise Helander sa...

nä vi är ju inte de, but we're still best friends :)