tisdag 31 mars 2009

Girls don't always wanna have fun

jo igår blev det ju visst två lektioner i skolan.
(helt för mig att vi endast hade en)
men sista lektionen var bara redovisning,
så var slappt. alla otroligt snygga teckningar, haha!

jag och Ida åkte sen hem till mig,
drog ut och tog lite snajs bilder.
gick tillbaka och bytte om till
klänning och stövlar, jag tror jag
dog där för några sekunder, HAHA!

innan hade de inte vart en jävel ute,
men sen kom alla från ingenstans,
lättklätt, barbent men de blev finfint.

efter de leriga badet och betten,
och kylan gick vi in. skulle sätta in
minneskortet och se på bilderna,
men se på fan då kunde man inte se
på bilderna för det stödjer inte min dator?!

blir helt paff, ringer pappa, ringer niclas.
ser att någon jävel till namn NICLAS,
har bytt till raw (typ proffsfotograf inställning)
så får installera en skiva, där man endast kan
se på bilderna inte kopiera flytta eller något.
blir att printa sissodär 100 bilder av 400
och göra om dem i paint. hej kvalite,
hej onödigt jobb, hej förbannad!

nä blev inga snälla ord där, fifan.
jag och ida satt typ och skrek i kapp,
men nu vet jag att du till idiot rör inget!!

2 kommentarer:

Pau sa...

frään

Louise Helander sa...

kan man säga, haha