fredag 24 april 2009

24 april

skolan onödigare än onödigast.
skrapa ihop ett par rader som fick likna en uppsats,
vi förstod inte ens vad vi läste och skulle försöka ändra orden, hm..

glassa i solen och fick mitt älskade efterlängtade potatismos!
en svenska lektion m. sex och en kissimurra är 12/14 cm, bra jimmy! hah.
hans snopp är 24 cm, ja men blabla är ju 21, men spela roll får bara in 14! HAHA

åkte till stallet, drog några rundor i aléen, spróti ville hem, han skulle busa.
men det gick bra, får ju börja försiktigt. plutteeeeen!

mamma hämtade mig sen, drog en runda på ikano, och jag kom hem
tomhänt, hon fick flera kassar. men jag fick ialf massa god mat till helgen!

nä nu ska jag slänga på mig lite kläder och sen åka ut till linghem.

2 kommentarer:

Jimmy sa...

Hehe, glöm nu inte att kolla på fråga Jimmy kan vara väldigt lärorikt ;)

Louise Helander sa...

hahaha ska bli!