torsdag 23 april 2009

I LIKE IT

skolan 1 ½ timme som var mer än onödig för mig.
satt och pilla med Idas glas kross och skratta åt mohammeds dans
(kan slänga upp några taskiga video kvaliter sen) haha.

hade dock inte bara en lektion för var tvugna lyssna på yvonne
när hon berättade om projektarbetet i 3;an. skulle klarat
mig utan huvudvärken.

gick in till stan m. jimmy&ida, lite för varmt med fodrad tröja och skinnjacka.
men ack så jääääääkla härligt. tvinga hit niclas och tog lite kort, jag skiter i
om vissa ser förjävliga ut, det är sååå kul
& man får typ intala sig själv att man duger,
att man faktiskt är rätt snygg ialf.
det funkar.

& vatten korten blev inte som jag hade tänkt, men vet hur jag ska göra
till nästa gång, så man får skratta om man vill, hahahaha. för jag gört.

Inga kommentarer: