måndag 6 april 2009

6 april

ringde en stolle vid 9 tiden och väckte mig,
helt död och träningsvärk utav att stå upp? HAHA

så niclas kom hit åt frukost med mig och sen for vi iväg
och skulle ta lite kort. jag ville till sandhögarna,
men man får ju egentligen inte vistas där,
plus att de va lite folk där så dissat.

åkte iväg till blå lagunen istället och tog lite pics.
såhär najs i vår vädret, mhm !

& har precis klippt ungen också, säger bara en sak
aldrig har jag skrattat så här mycket,
när jag klippt någons hår, föredrar att klippa tjejer,
så mycket lättare. och inte en karl som skriker hur jag
ska göra och jag står bara och kippar efter luft, HAHA!
så sluta med att han sitter på stolen och klipper sig själv, höhö

de där om frisör till drömyrket är redan kört.
tack och hej klipper mig själv de räcker.

Inga kommentarer: